Velkommen til Ikast-Brande Gymnasium

Hvor seriøsitet og sammenhold er i fokus

Om skolen

Her kan du læse om, hvem vi er, hvad vi står for og hvilke idéer, vi gerne vil gennemføre sammen med dig.

Det er også her, du kan finde svar på en masse spørgsmål om skolen som for eksempel hvem sidder i skolens bestyrelse, hvornår holder skolen ferie, hvordan ser min nye samfundsfagslærer ud, hvad er skolens EAN nr. og så videre og så videre.

Vision og værdier

Seriøsitet og sammenhold skaber grundlaget for Ikast-Brande Gymnasium, hvor elevernes potentiale altid er i fokus.

Bestyrelse

Her kan du læse nærmere om, hvem der sidder i bestyrelsen for Ikast-Brande Gymnasium, om opgaver og ansvar. Du finder vedtægter og forretningsorden for bestyrelsen, ligesom referater er tilgængelige her.

Ledelse

Hvem udgør ledelsen på Ikast-Brande Gymnasium? Det kan du se her.

Medarbejdere

Uden elever, ingen skole. Men skolen er også arbejdsplads for en række personer, der får hele dagligdagen til at hænge sammen. Mød dem her.

Brugerinformation

Som følge af "Lov om gennemsigtighed og åbenhed i uddannelserne m.v" skal alle gymnasier gøre en række oplysninger tilgængelige. Kort sagt - de tørre tal og kolde facts.

Praktiske oplysninger

Ferieplan, EAN nr., kontortider og så videre og så videre. Her finder du svar på alle de praktiske spørgsmål, du måtte have.

Marianne Dose Hvid (MDH)

smartphone97 15 36 11