Studievejledning

Som elev på Ikast-Brande Gymnasium har du en studievejleder, som gennem uddannelsen kan vejlede dig om en lang række emner.

Den individuelle vejledning er de personlige samtaler, du undervejs i forløbet har med din vejleder. Disse samtaler kan handle om alt fra valg af studieretning, økonomi, faglige og sociale problemer, forsømmelser osv.

Du er altid velkommen til at kontakte din studievejleder, enten ved at komme i vejlederens træffetid eller per mail, så du kan få en aftale. Som kommende elev kan du ligeledes sende os en mail eller ringe på skolens telefon 97 15 36 11 og få en aftale med en studievejleder.

Medarbejderes mailadresse er deres initialer (anført i parentes) efterfulgt af @ikast-gym.dk

1dx, 1y, 1p, 2ab, 2d, 3b

Mandag i 2. lektion
Tirsdag i 3. og 4. lektion